دریل ستونی سه فاز پیشرو مدل M25

تومان45,080,000

مشخصات فـنی دریـل M25 ابـزارسـازی پـیـشـرو

حداکثر قطر سوراخکاری تا مته ۳۱.۵

قطر ستون ۸۰ میلیمتر

حداکثر کورس کارگیر۱۲۰ میلیمتر

نوع سه نظام B۱۸

مورس ۳ استاندارد کونیک

وزن دستگاه 180کیلوگرم

۶ دورمتفاوت با تغییر شیارتسمه

دستگاه فاقد سه نظام و لوازم جانبی

۱۸ ماه مدت زمان گارانتی

۱۲۰ ماه مدت خدمات پس از فروش

دریل مدل M۲۵  قابلیت سوراخکاری تا مته ۳۱.۵ را دارا میباشد.این مدل دریل دارای اسپیندل مورس ۳ بوده که تا مته ۱۶ با سه نظام و از مته ۱۶ تا مته ۳۱.۵ معمولا از مته های ته کونیک مورس ۳ استفاده میشود.این نوع دریل قدرتمند دارای ۳ عدد پولی بوده بنابراین قابلیت تعویض دور و سرعت  دریل با استفاده از پولیها ۶ دور متغیر میباشد.

این دستگاه دارای گلویی تمام آلیاژِی با ضمانت معتبر میباشد.این نوع از دریلها در دو نوع سه فاز و تکفاز و با موتورهای موتوژن به بازار عرضه میشود.قدرت موتور این نوع دریل ۲ اسب بخار (۱.۵ کیلووات) و ۳ اسب بخار (۲.۲ کیلووات) میباشد.

دریل مدل M۲۵ در دو ارتفاع ۱۳۸سانتی متر و ۱۷۰ سانتی متر بسته به نیازمشتری عرضه میگردد.در صورت نیاز به اضافه کردن سیستم قلاویززن علاوه بر سوراخکاری تا مته ۳۱.۵ قابلیت قلاویززنی تا قلاویز ۱۶ به دستگاه اضافه میشود.همچنین دور موتور دستگاه باتوجه به درخواست مشتریان محترم در ۳ مدل ۹۰۰ دور – ۱۴۰۰ دور – ۳۰۰۰ دور به بازار عرضه میشود.این تفاوت سرعت و دور موتور بیشتر به کمترین دور و بیشترین دور دستگاه ارتباط دارد.دریل ستونی و صنعتی و ایستاده قلاویززن پیشرو دارای قابلیت سوراخکاری , قلاویززنی ,حدیده زنی و فرزکاری میباشد.

تمامی دریل های تولیدی کارخانه دریل سازی پیشرو با نام و نشان تجاری ” ابزارسازی پیشرو ” دارای ۱۸ ماه ضمانت و ۱۲۰ ماه خدمات پس از فروش میباشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل ستونی سه فاز پیشرو مدل M25”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل ستونی سه فاز پیشرو مدل M25”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *